SKRATITE VREME PROLAZA KROZ BOLNE FAZE U RAZVOJU KOMPANIJE

qode

Kada kompanija raste, ona neminovno mora da se profesionalizuje!

Znamo da većina aktivnosti na putu profesionalizacije kompanije, dodatno i ne malo košta.
Ali samo tako, osnivač može da se rastereti velikog i svakodnevnog operativnog tereta i što je najvažnije, da napravi kompaniju koja će trajati više od jedne generacije.
Rasterećenje će doneti i priliku da se redefiniše nekadašnja vizija i da se krene, boljim i profitabilnijim putem. Upravljanje postaje kreativno zadovoljstvo, mnogo drugačije od nekadašnjeg iscrpljivanja brojnim kompromisima…

DRUGAČIJA KOMPANIJA - DODATNE KORISTI

Sa drugačijom kompanijom, osnivač će lakše proceniti i uskladiti vezu izmedju svojih ličnih i profesionalnih ciljeva.

BOLJA KONTROLA - VEĆA PROFITABILNOST

Kontrola više neće zavisiti od revnosti ključnog čoveka, već će postati deo upravljačkog sistema i svakodnevna obaveza profesionalnih menadžera.

LAKŠE UPRAVLJANJE - VEĆA ODGOVORNOST I INICIJATIVA

Ciljevi su uklopljeni u strateški plan, razrađen kroz biznis plan i operativno planiranje u svim delovima kompanije.

UNAPREDITE I POSAO I LIČNO ZADOVOLJSTVO ISTOVREMENO

Proveren proces sa redosledom koraka

U osnovi našeg pristupa za tretman problema u kompanijama je proveren proces sa redosledom koraka. Sam proces i alati koje koristimo u svakom od koraka nam pomaže da stvorimo zajedničku sliku problema sa klijentom i tako zajedno radimo na rešenjima i njihovoj primeni.
Upoznajte nas sa Vašom kompanijom kroz pitanja koja će nam pomoći da stvorimo zajedničku sliku o problemima. U zavisnosti od specifičnosti u fazi razvoja i prepoznatih ograničenja predložićemo  plan i proces sa odgovarajućim  sadržajima za uspešan zajednički rad.

qode
  • qode interactive strata

    Analiza problema

    Uz uporednu analizu poslovnog procesa, upravljčkog potencijala kompanije i prilika na tržištu, zajedno ćemo proceniti prilike za uspešan i planski razvoj.

  • qode interactive strata

    Priprema promene

    Za uspešnu promenu ćemo zajedno sa upravom kompanije pripremiti detaljan plan sa ciljevima i rokovima, ali i prepoznatim faktorima uspeha i rizika.

  • Upravljanje promenom

    Promena zahteva usklađeno delovanje - od organizaciione kulture preko načina upravljanje do izgradnje partnerskih odnosa sa dobavljačima i kupcima.

  • qode

    Planski razvoj

    Da bismo sačuvali promenu moramo da izgradimo kvalitetnu kontrolu i upravljanje ali i kvalitetne menadžere i saradnike u celoj kompaniji.

qode

Rezultat našeg rada će biti drugačija kompanija!

Upravljivija i profitabilnija – jer zarada neće zavisiti najviše od angažmana ključnog čoveka.

Fleksibilnija i brža u korišćenju prilika na tržištu.

Sa zaposlenima koji grade zajedničku kompaniju – kojoj su lojalni jer su ugradili sebe a ne samo zato što dobro zarađuju.

 

U VAŠU KOMPANIJUĆE BITI UGRAĐENI FAKTORI POSLOVNOG USPEHA koji će je pokretati i razvijati iznutra.

OSNOVNI ZADATAK VLASNIKA JE DA PRIPREMI SEBE I ZAPOSLENE ZA RAZVOJ

Mi Vas možemo podučiti i podstaći da probudite maštu, da učvrstite veru i krenete u akciju.

Humana organizaciona kultura

Najvredniji kapital nisu ljudi već pravi ljudi! Izbor kadrova i formiranje komplementarnih timova, su osnova uspeha. Kontinuirana edukacija zaposlenih i razvoj karijere uz periodičnu evaluaciju. Samo tako stvaramo Humanu organizacionu kulturu (HOK) - lekoviti sastojak svakog pravog uspeha.

Proizvod-Usluga

Živimo u vremenu usluga! I najbolji proizvodi imaju brojne alternative. Sve kompanije prolaze kroz izazove koji nikada ranije nisu bili tako dramatični – moramo da nudimo i povoljno i kvalitetno i jedinstveno i da razmazimo kupce. Nije prekomplikovano kada znate kako da to postignete I održavate.

Planovi

Strateški plan, Biznis plan, Operativni plan - Postići ćemo samo ono što smo planirali. Ne menjajte ciljeve već korake do njega – Promislite način I resurse, uključujući i stručno znanje i vreme, i pokrenite realizaciju plana! Za razliku od bogastva siromaštvu nije potreban nikakav plan.

Prodaja i lojalnost kupaca

Prodaja je u srcu uspeha svake kompanije! Kreirali ste najbolju ponudu i sada treba da je date najboljem prodajnom timu. Izaberite, obučite i podržite vaše najbolje prodavce u pohodu na tržište I srca zadovoljnih kupaca. Plemena u Africi imaju ritual prizivanja kiše. Ali samo jednom plemenu uspeva da izazove da padne kiša. Znate li kako?

Marketing i PR

Bez marketing i PR aktivnosti nema održivih rezultata. Izgradite brend oko vaše ponude tako što ćete bolje razumeti zašto vaši kupci kupuju kod vas. Prenesite ovu ključnu ideju svim zaposlenima i posmatrajte kako je stvaraju, neguju i razvijaju svakodnevno, do najsitnijih detalja. Vaši proizvodi pričaju priču koju marketing i PR prenose.

Sreća!!!

Da li je ovo greška? Mislite da ne znamo o čemu govorimo? Živimo u svetu koji se menja brzinom koja ne dozvoljava pouzdano predviđanje. Zato su brojni super-uspešni poslovni ljudi govore o fenomenu za koji smo do skora smatrali da pripada nezrelim, detinjastim maštanjima. U fenomenu sreće postoje skriveni principi, koje želimo da Vam približimo...

ŠTEDIMO VAŠ NOVAC I SKRAĆUJEMO VREME
PROLAZA KROZ BOLNE FAZE RAZVOJA

Javite nam se da zajedno istražimo probleme i pripremimo rešenja.